Przek膮ska na drugie 艣niadanie…i do pracy!

Pi膮tek, pi膮teczek, pi膮tunio w biurze Naszej Diety. Pora na zdrow膮 i pyszniutk膮 przek膮sk臋, bo przede mn膮 jeszcze kilka jad艂ospis贸w do u艂o偶enia! I cho膰 na pewno wiesz, 偶e najlepsza do picia codziennie jest woda: doskonale nawadnia, gasi pragnienie i nie ma kalorii to dla wielu os贸b cz臋sto stanowi du偶e wyzwanie, zw艂aszcza jesienn膮 por膮, gdy na dworze coraz ch艂odniej i na zimn膮 wod臋 nie ma si臋 po prostu ochoty. Co wtedy?

Herbatki, w r贸偶nych postaciach. Owocowe np. malinowe (bez dodatku cukru!) czy zio艂owe np. koper w艂oski- podawany nie tylko dla ma艂ych dzieci ale tak偶e dla doros艂ych. Wp艂ywa na korzystn膮 prac臋 uk艂adu pokarmowego, wspomaga trawienie. Zalecany do picia po ci臋偶kostrawnym posi艂ku- przynosi szybk膮 ulg臋! Herbata z pokrzywy- wykazuje w艂a艣ciwo艣ci moczop臋dne- usuwaj膮 nadmiar wody z organizmy wi臋c zapobiega powstawaniu obrz臋k贸w. No i oczywi艣cie zielona herbata czyli jedna z najzdrowszych herbat, wspomaga odchudzanie i jest bogactwem antyoksydant贸w. Nasza Dieta nie mo偶e si臋 bez niej oby膰!

R贸wnie偶 od czasu do czasu, gdy najdzie Ci臋 ochota- soki owocowe lub warzywne to prawdziwa bomba witaminowa. Najlepsze s膮 te o kr贸tkim terminie wa偶no艣ci, niepasteryzowane kt贸re nale偶y przechowywa膰 w lod贸wce. Sok jednodniowy, naturalny (bez 偶adnych dodatk贸w), m臋tny (dzi臋ki zawarto艣ci b艂onnika!) jest dostarczany do sklep贸w codziennie po bezpo艣rednim t艂oczeniu dzi臋ki czemu zachowuje cenne warto艣ci od偶ywcze i 艣wie偶o艣膰. Szklanka takiego soku zast臋puje 1 z 5 zalecanych dziennych porcji warzyw lub owoc贸w. Jest pe艂nowarto艣ciowym, zdrowym napojem i przek膮sk膮 w jednym, kt贸ra mo偶e poratowa膰 w awaryjnych sytuacjach gdy nie zd膮偶yli艣my przygotowa膰 sobie drugiego 艣niadania lub przek膮ski do pracy ( jak ja dzi艣聽馃檪

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o