Przekąska na drugie śniadanie…i do pracy!

Piątek, piąteczek, piątunio w biurze Naszej Diety. Pora na zdrową i pyszniutką przekąskę, bo przede mną jeszcze kilka jadłospisów do ułożenia! I choć na pewno wiesz, że najlepsza do picia codziennie jest woda: doskonale nawadnia, gasi pragnienie i nie ma kalorii to dla wielu osób często stanowi duże wyzwanie, zwłaszcza jesienną porą, gdy na dworze coraz chłodniej i na zimną wodę nie ma się po prostu ochoty. Co wtedy?

Herbatki, w różnych postaciach. Owocowe np. malinowe (bez dodatku cukru!) czy ziołowe np. koper włoski- podawany nie tylko dla małych dzieci ale także dla dorosłych. Wpływa na korzystną pracę układu pokarmowego, wspomaga trawienie. Zalecany do picia po ciężkostrawnym posiłku- przynosi szybką ulgę! Herbata z pokrzywy- wykazuje właściwości moczopędne- usuwają nadmiar wody z organizmy więc zapobiega powstawaniu obrzęków. No i oczywiście zielona herbata czyli jedna z najzdrowszych herbat, wspomaga odchudzanie i jest bogactwem antyoksydantów. Nasza Dieta nie może się bez niej obyć!

Również od czasu do czasu, gdy najdzie Cię ochota- soki owocowe lub warzywne to prawdziwa bomba witaminowa. Najlepsze są te o krótkim terminie ważności, niepasteryzowane które należy przechowywać w lodówce. Sok jednodniowy, naturalny (bez żadnych dodatków), mętny (dzięki zawartości błonnika!) jest dostarczany do sklepów codziennie po bezpośrednim tłoczeniu dzięki czemu zachowuje cenne wartości odżywcze i świeżość. Szklanka takiego soku zastępuje 1 z 5 zalecanych dziennych porcji warzyw lub owoców. Jest pełnowartościowym, zdrowym napojem i przekąską w jednym, która może poratować w awaryjnych sytuacjach gdy nie zdążyliśmy przygotować sobie drugiego śniadania lub przekąski do pracy ( jak ja dziś 🙂

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o