Meksyka艅ska Quesadilla z kurczakiem i warzywami

Trzymaj si臋 diety, a efekty przyjd膮 same-pewnie nie raz to s艂ysza艂e艣- by膰 mo偶e nawet ode mnie! I cho膰 pocz膮tki bywaj膮 艂atwe, przychodzi w ko艅cu taki dzie艅, 偶e za czekoladowego batonika lub ulubionego niezdrowego fast-fooda da艂by艣 si臋 pokroi膰. Co wtedy? Wypr贸buj zdrowego Cheat Meala: czyli jeden oszukany posi艂ek w ci膮gu dnia, kt贸ry zafundujesz sobie okazyjnie. Wszystko po to, by nie ulega膰 trudnym do pokonania dla Ciebie zachciankom, kt贸re pr臋dzej czy p贸藕niej mog膮 okaza膰 si臋 silniejsze i zamieni膰 si臋 w niezdrowe ob偶arstwo. Cz臋sto pozwala to tak偶e trzyma膰 si臋 zasad zdrowego od偶ywiania w pozosta艂e dni. Taki posi艂ek mo偶esz r贸wnie偶 przygotowa膰 na spotkania z rodzin膮, przyjaci贸艂mi lub z okazji 艣wi膮t czy innych okoliczno艣ci. Wilk syty i owca ca艂a czyli 鈥瀋heatuj鈥 by sprawi膰 sobie przyjemno艣膰, jednak bez szkody dla Twojego zdrowia czy post臋p贸w w diecie. Postaraj przygotowa膰 sobie Twoje ulubione danie w zdrowej wersji, poszukaj inspiracji w internecie lub na Naszej Diecie. Ha! Polecam si臋 na przysz艂o艣膰 馃榾 Niech nie b臋dzie to meganiezdrowy, ociekaj膮cy t艂uszczem burger z najgorszej jako艣ci mi臋sem i kupnymi, sztucznymi sosami. Co mo偶esz zrobi膰 wi臋cej? Zaplanuj bardziej aktywny dzie艅 np. w postaci treningu 聽dzi臋ki czemu zwi臋kszysz termogenez臋 i zu偶yjesz to co zjesz dodatkowo. Pilnuj tak偶e kalorii- z niewielk膮 jednorazow膮 nadwy偶ka rz臋du 400 kcal z pewno艣ci膮 Tw贸j organizm sobie poradzi. Je艣li jednak b臋dzie to ca艂y 鈥瀋heat day鈥 o kaloryczno艣ci powy偶ej 2 ty艣 ponad norm臋 od艂o偶y si臋 z pewno艣ci膮 w postaci tkanki t艂uszczowej.

Cheat meal w Naszej Diecie:

Sk艂adniki na 2 porcje:

  • 150 g filetu z kurczaka
  • 2 艂y偶ka oliwy z oliwek
  • ma艂a cebula
  • ma艂a papryka
  • p贸艂 puszki kukurydzy
  • tarta mozzarella
  • 2 tortille
  • 150 ml passaty pomidorowej

Przygotowanie

  • Kurczaka pokr贸j w ma艂e kawa艂ki Dopraw s艂odk膮 papryk膮 i curry. Dodaj 艂y偶k臋 oleju i dok艂adnie wymieszaj, odstaw do zamarynowania
  • Cebul臋 pokroi膰 w pi贸rka, papryk臋 w kosteczk臋. Zeszklij na patelni na 艂y偶ce oleju.
  • Na rozgrzan膮 patelni臋 w艂贸偶 kurczaka i obsma偶. Dodaj warzywa razem z kukurydz膮 i passat臋 pomidorow膮, dopraw sol膮, pieprzem i odrobin膮 cukru, aby podkre艣li膰 smak pomidor贸w.
  • Nagrzej piekarnik na 180 st. Wy艂贸偶 blach臋 papierem do pieczenia. Po艂贸偶 placek tortilli, dodaj po艂ow臋 startej mozzarelli, nast臋pnie wy艂贸偶 farsz i z g贸ry posyp reszt膮 mozzarelli. Przykryj drugim plackiem tortilli i podpiecz w piekarniku oko艂o 10 min.
  • Podgrzane quesadille pokr贸j no偶em na kawa艂ki jak pizz臋.

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o